Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 155 Бензин или дизел?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=Alexanderbb;993653]
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    И 4 цилиндровите и 6 цилиндровите се използват главно за селскостопанска техника.http://it.wikipedia.org/wiki/VM_Motori

    Май скоро не си хвърлял едно око на страницата им. Всъщност имат само два модела за селскостопанска техника. Иначе фирмата е една от най-добрите в областта на дизелите. Аз лично много си мечтая да видя Alfa Romeo с двигател A 630 DOHC.
    Споко - новите 6 цилиндрови мотори ще са VM. Фиат Груп закупи контролния пакет акции на VM (скоро беше - няма година) точно с цел да се възползва от новите им разработки и по спецялно от новия им 6 цилиндров 3.0 дизелов двигател. При данните пред инвеститорите се казва, че това се вписва в стратегията за развитие с оглед покупката на Крайслер и бла...бла..
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • дизел

      Еййй,ся какви дертове ми вкарвате!!!!И аз като тръгнах да търся дизелова алфа се бях насочил към 2.5,ама ме наплашиха че прави проблеми с тая реостатна газ.1.9 нещях щото мислех че са на фиат,защото съм с наблюдение че всичко що е фиат след 90-година е пълен боклук.
      Обаче много нагледно ми обясниха,че 1.9 е доразработен допълнително от Алфа и са премахнати много от "ел.проблемите" (механичен обогатител,механична помпа,механичен авансатор....) И не на последно място,самия двигател,като концепция е произведен от VM,купен като патент от Фиат и слаган в техни коли.Като в оригинал агрегата е около 65 конски сили и постепенно достига до 100 в годините на разработка,като най-сполучлив се оказва 75 и 90к/с,като последния е слаган в 155.


      Инициалите на моя двигател са (S9 VM - CU 20) -
      - serie9 Vancini Motori cilindra unificazione 2.0
      Или преведено; серия9,Ванчини Мотори,обем на цилиндрите 2.0 (и точно тук се познава Алфовата доработка,защото ги водят 2.0тд а не 1.9тд.
      Моята също се води 2.0тд,но не е 155,ами 156 Берлина без майтап.

      Те затова взех 2.0тд,а тези дни ще взимам и 2.5тд,ама с лек удар.Защото там където е пипнато поне и малко от Алфа,Фиат могат само да завиждат
      Attached Files


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • Хи хи човече това значи никой да не кара дизелово BMW. И тия неща с механичните плюсове ги забрави, точно като приказки на автоджамбазин са. Иначе по мое мнение между 1,9 и 2,5 няма нищо общо и като возия и като динамика и като вътрешно оборудване. Съвсем различни коли са си.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
          Хи хи човече това значи никой да не кара дизелово BMW. И тия неща с механичните плюсове ги забрави, точно като приказки на автоджамбазин са. Иначе по мое мнение между 1,9 и 2,5 няма нищо общо и като возия и като динамика и като вътрешно оборудване. Съвсем различни коли са си.
          Защо,за мен е много по-добре всичко да е механика,отколкото да има кабели и жици които да създават главоболия.
          Това за БМВ не го разбрах.И каква е разликата в оборудването?Имам климатроник,ел,стъкла,огледала с подгряване,MY Sport 95 салон,антикрило и оригинални джанти....и разлика в окачването незнам да има.
          Естествено че динамиката на мотора е друга,все пак са два различни двигателя


          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

          Comment


          • Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
            Защо,за мен е много по-добре всичко да е механика,отколкото да има кабели и жици които да създават главоболия.
            Това за БМВ не го разбрах.И каква е разликата в оборудването?Имам климатроник,ел,стъкла,огледала с подгряване,MY Sport 95 салон,антикрило и оригинални джанти....и разлика в окачването незнам да има.
            Естествено че динамиката на мотора е друга,все пак са два различни двигателя
            Жиците не са лошо нещо ако са изправни. Механиката си е минал етап както и да го погледнеш.
            Има доста разлики в предното окачване. Амортисьори, пружини, спирачки (ако не се лъжа и рейката е различна), гумите са различен размер.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • Да си ъпна темата, да не иде в коша накрая... Спрях се на автомобила който ще взимам. Алфа 155 1.7 96ста година, бордо климатик....Много глезена, без забележки(като изключим дръжката на шофьорската врата която ще оправят и климатика е за зареждане)....цената и е 2300...ще ги прежаля, април месец ще пиша отново, когато я взема.

              Comment


              • За тази цена наистина трябва да е много глезена и без забележки. Провери я внимателно.
                Успех!
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • Задължително една диагностика и обстоен преглед в някои от клубните сервизи...ще прегледам някоя тема за сервизче

                  Comment

                  Working...
                  X